søndag 17. mai 2009

Hurra for Norge!





Da var nok en 17. mai på hell. Vi har hatt strålende sol i dag, med litt innslag av skyer innimellom. Helt perfekt 17. mai-vær spør du meg! Feiret med gode venner og familie. Over ser dere hvordan flagget vaiet fra verandaen vår i dag. Under er Ida med sin fine bunad og søte fletter (utrolig at jeg i det hele tatt fikk lov å flette henne!) på skuldrene til mannemannen mens vi ser på folketoget. Håper dere har hatt en like herlig dag som oss! 


Til opplysning har den ene av eplespirene mine begynt å henge seriøst med hodet! Tror kanskje det er for varmt i vinduskarmen min, siden vi har så fint vær for tida. Noe som forresten er veldig typisk for Sunnmøre. :) Nå er jeg redd for at det ikke er noe jeg kan gjøre for å redde den lille spirens liv. Jeg får si som Ida sier når hun ikke helt får det som hun vil: "No er e lei!" Tar imot livredningstips med stor takknemlighet! Ha en avslappende kveld.

10 kommentarer:

M sa...

Flotte bilder!

Håper dagen var fiiin!!

Anonym sa...

Inspirerende blogg du har! Denne må jeg se mer av!

mi-rachel sa...

koselig bilde fra vinduskarmen.

Husdraumen/Anita sa...

Kan dessverre ingenting om eplespirer...her er det stearinlysene i vinduskarmen som har omkommet i varmen;)

smil fra anita

Smineset sa...

Hærlige 17. mai bilder. Nydelig med flagg i norgesglass.

;-)

kaimai sa...

Så skjønn Ida du har! (Min Ida er 18 mndr, og har absolutt ikke hår langt nok til å flettes...) :) Og herlige bilder! Det er alltid så kjekt med fint vær den 17.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med eplespirene... Jeg har tomatplante og egenplantet i basilikum i vinduskarmen, og at de lever er et under i seg selv! ;)

Jannicke sa...

Fine bilder..
Men liet hjelp/tips fra meg ;o)
J.

Vårt Hus sa...

Tusen takk for koselig kommentar. Kjempefin blogg du har. Håper det er ok at jeg legger deg til i følgelista mi.
Kos Yvonne

Min stil sa...

Hei hei. Flott blogg du har, og så flotte bilder fra 17. mai.
Klæm fra Susanne

LIVS LYST sa...

Så koselig med enda en ny blogger! Velkommen inn hit!!!

Ha en fin dag.
Hilsen L-jo