tirsdag 5. mai 2009

Kaffeslaberas


Vi er en god gjeng mødre som er hjemme med baby i nabolaget der jeg bor. Og hver tirsdag treffes vi til lunsj hjemme hos hverandre. Det er kjempekoselig, og det er først nå jeg har blitt ordentlig kjent med mange av damene som bor oppe i gata. Det er jeg glad for! I dag var det min tur til å være vert. Kaffeserviset mitt heter Tid og er fra Porsgrund Porselen. Jeg er superfornøyd med det, og syns det er så fint! Glassene liker jeg også kjempegodt, og de bruker jeg ofte. De er såpass små at jeg kan ha dem i oppvaskmaskina, og det er herlig. :) Husker ikke hva slags merke glassene er, men de har dem i mange interiørbutikker.




De søte serviettene har jeg kjøpt på Åhlens.


I kveld er det jo den ultimate tv-kvelden for min del, men før det skal jeg prøve å få malt siste strøket på loppetingene jeg kjøpte for et par helger siden. Bilder kommer når det er ferdigmalt. Også har jeg en så flink mann som har satt i gang å snekre platting foran inngangspartiet vårt. Det blir kjempefint når det blir ferdig. Så får dere ha en herlig tirsdagskveld!

1 kommentar:

LillaLykke sa...

Så koselig å treffes til lunsj, og ikke minst en flott måte å bli kjent! Serviset og glassene var nydelig! :) Gleder meg til tvkveld jeg også!