lørdag 27. juni 2009

Melkehjerter


Denne uka hadde Ida sin siste dag i barnehagen før ferien. Det var også hennes siste dag på småbarnsavdeling. Til høsten begynner hun på storbarnsavdeling, og det tror jeg hun syns er spennende.

Som en liten takk til de ansatte på avdelinga lagde Ida og jeg kort til hver enkelt sammen med en pakke melkehjerter fra Freia. Syns melkehjertene er så koselige å gi vekk som en liten oppmerksomhet når man skal glede noen. Ida syns det var veldig stas å lage kortene. Også var det veldig viktig at vi lagde kort til tante T. og ei jente i barnehagen som Ida henger sammen med hele tida. De to skal begynne i samme avdeling til høsten og har hatt tilvenning der samtidig. Koselig! Barnehagedagen til Ida er ikke helt den samme uten denne skjønne venninna. Rart hvor tidlig de velger seg ut bestevenner.

Ida tegner så skjønne mennesker syns jeg. "Hodefoting" tror jeg det kalles når barna tegner et hode med øyne, nese og munn, og med armer og ben ut fra hodet. Hun har også begynt å skrive sitt eget navn. Bokstavene blir litt sånn hulter til bulter da, men det er jo bare kjempesøtt. Jeg syns hun er så flink! Kjenner jeg blir helt varm om hjertet av å tenke på det.

Også har jeg fått en award fra Line med bloggen Blandet Drops. Kjempekoselig, jeg blir så glad! Tusen takk, Line. Jeg setter stor pris på alle de koselige hilsnene dine, og din fine blogg. :) Jeg fikk også awarden for noen dager siden, og sendte den da videre til 8 stk., så denne gangen sender jeg den til DEG hvis du vil ha den. :) Det er så koselig med alle dere som er innom her og alle dere som tar dere tid til å skrive en liten hilsen. Dere er skjønne! Ha en god natt, og en nydelig søndag i morgen.





10 kommentarer:

mi-rachel sa...

så søt gave.
og for noen herlige kort.
det kalles hodefoting ja...utrolig skjønt!

moa sa...

...så skjønn gave!
og for noen sjarmerende kort med hodefotinger - nydelige!!!

moaklem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kjempekoselig gave! =)

Monica sa...

ååå de kortene med hodefoting tegninger var bare helt helskjønne og det må være et så utrolig kjekt å få:) Utrolig skjønt og en koselig gave:) Barnetegninger er jo bare så vakkert!! Ønsker deg en videre fin helg:) klem monica

Jannicke sa...

Så herlig!! En fin oppmerksomhet til "tantene".

klem J.

Camilla sa...

uuutrolig skjønne kort som hun laget!!!!!!! god helg!
klem camilla

Husdraumen/Anita sa...

For en fin tanke!
Det gledet nok de som var så heldige å få en liten oppmerksomhet:)

Randi sa...

Heldige tanter da... Kjempe koselig tanke!

Margrethes hus og hage sa...

For noen herlige kort :) Jeg vil tro det er en og annen barnehageansatt som får klump i halsen av melkesjokoladehjerter og vakre tegninger.

Bente (Animasjon i skolen) sa...

Så morsom idè