fredag 10. juli 2009

Award

Enda en award har blitt tildelt jordbærpiken. Hipp hurra! Denne har jeg fått fra tre bloggere, to som jeg har fulgt en stund, mens en som er et nytt bekjentskap. Veldig koselig! Den skal sendes videre til tolv stykker, inkludert den som sendte den til deg. Så da sender jeg den først tilbake til dere som sendte den til meg:
♥ Irenes verden
♥ Blandet Drops
♥ Bygging av drømmehuset vårt
♥♥♥ Tusen takk for denne koselige oppmerksomheten! ♥♥♥


Dette er blogger som har forskjellig stil, men er inspirerende i mine øyne. Så velger dere selv om dere tar i mot awarden og sender den videre. :)

Nå fikk jeg nettopp awarden av etkjærthjem også! Hurra! Tusen takk, Anemor! Sjekk ut bloggen hennes, den er superfin.


3 kommentarer:

et kjært hjem sa...

Denne awarden har jeg også til deg på bloggen min :) Ha en deilig dag!

Anonym sa...

Hei du.

Det er bloggen din og - superfin. Og meD en kjempekoselig tittel !

LillaLykke sa...

Tusen takk! Du er så snill! :)