mandag 21. desember 2009

Søt gave

Denne esken med nydelig pyntede pepperkaker fikk Ida forrige helg av en liten venninne. For en koselig gave å gi til noen! Og tenk at ei lita jente på 2 år bestemmer seg helt av seg selv at hun vil gi pepperkaker i gave til venninna si. Søtt! Ida har kost seg veldig med dem. Som dere ser var det bare tre igjen da jeg kom på å ta bilde.

Nå har Mannen vært ute i julerushet og kjøpt ny skriver til oss. Vi skal i år kjøpe felles julegave til hverandre. Siden vi har mange utgifter foran oss med det nye huset tenkte vi at det var greit å kjøpe noe sammen som vi trenger. Det blir nok en liten gave ved siden av da om jeg kjenner oss rett.

Uansett, jeg har på mobil fått full oppdatering underveis i kjøpeprosessen i og med at det var utsolgt nesten alle steder av den skriveren vi ville ha. Til slutt endte han opp i byen der de hadde èn igjen. Lucky us! Det ble en Canon-skriver som er trådløs. Man kan skrive ut bilder rett fra mobilen med den. Gøyalt syns jeg (selv om jeg tviler på at den funksjonen blir brukt veldig ofte). Siden jeg skal lage julekort i dag skal skriveren i bruk med en gang. Litt juks med julegavene må det vel være lov å unne seg. :)

Ha en koselig kveld! Vi skal pynte juletre!


8 kommentarer:

Janne sa...

Søte pepperkaker, og koselig inngangsparti;) Likte veldig godt det lille treet ditt og kurven det stod i! Skikkelig julestemning:)

Monja sa...

Skjønne pepperkaker,som sikkert er gitt av ei like skjønn jente:) Så smart med en felles gave...til dere selv:)det har vi gjort i år også,her ble det speilreflekskamera,og det er alt tatt i bruk:)kunne jo ikke la det ligge under treet hele julekvelden...det ville vært for gæl`i synes jeg...;)ha en fin mandagskveld,du skjønne jordbærpike.Klemmer fra Monja:)

Villa von Krogh sa...

Absolutt veldig greit med noe man trenger.

Kos dere med pynting. God jul fra meg.

mi-rachel sa...

litt juks er lov.
vi og må skaffe oss en skikkelig skriver. så greit at en kan skrive ut litt bilder selv.

så koselig venninnnegave ida fikk da:)

et kjært hjem sa...

Så koselig gave, skjønne pepperkaker!Grattis med skriver! Vi skal kjøpe oss en felles gave vi også, men rekker det visst ikke før jul. Tror det blir en støvsuger på oss :)God natt ;)

Mona Christin sa...

Barn er jo så søte da. Og så gavmilde. Kan tenke meg det var populært.

De eskene har jeg også. De er så fine. Har de stablet oppå hverandre på speilskapet i gangen. Dekorative.

Grattis med ny skriver. Smart å kjøpe felles gave. Det er ikke så enkelt å finne på noe til hverandre.

Ha en fin tirsdag.

Klem MC♥

ELLEMELL sa...

Trådløstprinter er bare såå praktisk da! jeg savner akkurat den funksjonen! Ellers er jeg veldig fornøyd med min canon printer!

Jorid + NOE Blog sa...

Så søte pepperkaker :-) Og grattis med ny skriver, det er kjekt når man trenger det!

Ha en fin dag!
Klem J