fredag 27. august 2010

Baderomsgarnityr

I min ekstase over at vi nærmer oss ferdigstillelse på huset og innflytting må jeg bare vise noen mobilbilder som jeg tok av baderomsgarnityret vårt som ble levert i dag. Dette er dusjen. Den heter Mora Classic Family og er kjøpt på Badeeksperten.


Bildet av badekarsbatteriet fikk jeg ikke snudd av en eller annen grunn, så det ble som det ble. Det heter Damixa Tradition og er kjøpt på VVSkupp.no. Der har vi også kjøpt vaskene til badet, dusjbatteriet og badekaret. Det er fine priser på VVSkupp, men man må beregne noen ukers levering, så det gjelder å planlegge tidsmessig hvis man bestiller derfra.

 
Servantbatteriene heter Dune og merket er Crolla. Disse har vi bestilt hos Lino Trading etter tips fra Lakka. Tusen takk! :) Vi kunne ikke bestille dem direkte selv, men måtte bestille gjennom rørleggeren.

 
På bildet nederst til høyre ser dere den ene foten til badekaret vårt. Badekaret heter Westerbergs ElisabethJeg trodde føttene skulle være blankere, men det blir nok bra dette også. Gleder meg til å se det montert. Jeg har en flink mann som er borte på huset og jobber med det akkurat nå. Hurra!

13 kommentarer:

Marie sa...

Så fint alt blir!:) Og kjempestilig slukrist på badet, den likte eg veldig godt..*vil ha, vil ha* Ellers veldig mange fine detaljar i resten av huset som du har vist i tidligare innlegg og, blir et nydelig hus ditta! Og mannen din har jammen jobba på, så tenke dokke alle er gla for at det nærma seg no:) Lykke til med siste finish!

MissMette sa...

Så mye fint du viser!!! - sluken på badet med tekst var bare rå-stilig! og baderomsdetaljene var helt min stil, veldig vakkert - gleder meg til å se hvordan det blir :) Ønsker deg en riktig flott helg, klem fra Mette

Hege sa...

Oi,oi,oi...kommer til å bli råflott.

Hege

ELLEMELL sa...

du har bare så utrolig god smak, at jeg kan egentlig bare flytte rett inn i det nye huset ditt:)

ha en fantastisk helg, og god bedring til Anna!
klem ellemell

Mona Christin sa...

Dette badet blir nydelig. Jeg kan se stilen din og den er lekker.

Klem Mona C

Havets Datter sa...

OhLala... her var det MYE fint!!! Gleder meg bare til å se mer jeg ;)

Ha ei super helg!
Klem Karina

Anonym sa...

så fine detaljer! Det kommer til å bli veldig fint. Gleder meg til å se når det er ferdig.Kos deg i kveld.
Klem Igi

Monica sa...

Så fint det blir! Gleder meg veldig til å se resultatet - spesielt badekaret! :)
Den slukristen var jo bare helt fantastisk! Kos dere med å gjøre huset ferdig til et hjem :)
God helg! Klem fra Monica

Randi sa...

Så flotte detalja i alt. Her er det ingenting som er overlatt til tilfeldighetene nei... :-)
Gleder meg til å få sjå det ferdige resultatet!
Den slukristen var berre så råkul!
Ha ei fin fin helg!
Klems

Siv sa...

Så lekkert det blir....
Heldige deg med badekar da ♥

God Lørdag !

Lakka sa...

Så masse fint du har funnet, og så gøy at jeg kunne bidra med et tips! Kjempestilig slukrist også!! Gleder meg masse til å se tingene på plass:-)

Jeg er så fornøyd med at vi valgte badekar (i tillegg til dusj)! Gled deg! Vårt ble brukt senest i dag morges;-)

Ha en deilig helg!

Epleskrell sa...

Hei snuppa!

Er så spennende å følge med og skal si det skyter fart i husbyggeinnredeprosjektet ja! :) Så flinke dere er!!

Håper alt er vel og at lille frøken Anna er bedre i formen! :)

Klem

Balke gård sa...

Sukk så flott!!!!