fredag 13. august 2010

Holititten!

Heisann og hoppsann. Klarer ikke helt å holde meg vekke fra bloggen kjenner jeg. Takk for søte kommentarer! :) Jeg har hatt to fine dager med jobben. Kollegene mine er så skjønne. Morsomme å være sammen med og gode i hjertet. Jeg er glad for jobben min.

Bildet tok jeg tidligere i sommer og det gir meg en god følelse. Elsker den tiden på året da sommeren ennå er ny og grøftekantene bugner av prestekrager. Men når det nærmer seg høst så begynner jeg også å glede meg til fyring i peisen, skjerf rundt halsen og fargerikt løv på bakken. Nå skal det sies at jeg feirer sommer så lenge jeg kan, så jeg har ikke begynt å glede meg til høsten enda. :)
Ha en god helg!

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Vakkert bilde og et artig utsnitt!
Håper du har hatt en fin tur>!

Ha en fin kveld,
klem,I

Anne Grete sa...

Herlig bilde, vekker virkelig sommerfølelsene!!

Ha en fin helg!

Mona Christin sa...

Huff... Høsten får bare vente. Her nyter jeg den siste smak av sommer og det skal jeg gjøre helt til krampa tar meg. Hihi...

Flott fanget bilde. DET var iallefall sommerlig.

Mona C

ELLEMELL sa...

sommerlig bilde!

Så bra du er glad for jobben din!
Jeg også er glad for jobben min!

idag er det festival på programmet§ Gleder meg!

håper du koser deg på "husmorferie" :)
klem ellemell

Anonym sa...

Nydelig perspektiv på det bildet. Jeg tenker at sånn er det for den litt mindre prestekragen og titte opp på himmelen:)
Er forresten jevnlig innom bloggen din og leser om livet ditt og nyter de vakre bildene.
Anita