fredag 3. september 2010

Sukkertøysmykke og Pilates

Koppesett fra Ikea, skåler fra Rice.

Når et smykke går i stykker kan det brukes som lekesukkertøy på barnerommet, sånn som dette smykket fra H&M. Jeg digger fargene, både på hjertene, skålene og koppesettet. Til å bli glad av rett og slett.


I dag har jeg hatt Pilates med en gruppe elever på skolen, og jeg sitter her nå med en god følelse. Det gir virkelig energi å være i fysisk aktivitet. For de som lurer, så er jeg dansepedagog og er linjelærer på dans på en folkehøgskole. Det er en veldig givende jobb, og jeg er så heldig å ha en gjeng med motiverte og skjønne elever.


Pilatesutdanningen min har jeg tatt hos Tina Hessel på Links i Oslo. UHM® Pilates heter teknikken. Det er en helt fantastisk treningsmetode som kan hjelpe mot mange ulike plager. Les mer her. Hvis du klikker på denne linken så kan det jo hende at du finner en UHM® Pilatesinstruktør nær deg?

God fredag!

11 kommentarer:

Pink lady sa...

Hei!

Pilates er en topp treningsform!

Ønsker deg en flott helg:)

Klem Pink lady

Villa von Krogh sa...

Herlige bilder!!!

Takk for koselig hilsen. :) Blir så glad av slike fine ord. Håper du får en finfin helg! Her lades det opp til messejobbing og loppis. GØY!

Klemmer

tonje boganes sa...

Herlige farger; både skålene og "hjertegotteriet". Og nydelige bilder.
Heldige du som har en slik jobb. Hørtes ut som en drømmejobb i mine ører.
Ha en fin kveld
Klem Tonje

Love Peace Pionies sa...

så herligt!! digg med slike farger!
høres ut som oppstarten som danseped. i høst har vært bra...:)
takk for koselig hilsen ang dagb.
klem

Anonym sa...

Så nydelige bilder!
Helt enig i at pilates er en flott treningsform, kjenner det i alle muskler etter endt trening..
Kos dere i helga.
Klem Igi

re:signert sa...

God morgen !! Tilfeldig innom deg Skulle innom bloggen min en liten tur mens kaffen koker opp.. Men når man begynner å titte..da er det gjort! Alle gamle smykker eller ødelagt havner i en boks hos meg. Ingeting går til spille! Enten det bare er pynt eller blir til noe annet:-) PS. Følg med på Sinnasnekkern på tirsdager davel. Har en rolle der, ofte med gjenbruksideer på lur! Ofte mot slutten. Vennlig hilsenhelg! Signe

Heims verden sa...

Pilates er fantastisk:D:D:D Kjempesøte perler:) Ha en flott dag:D

Unknown sa...

Freshe. flotte bilder:) Jeg elsker fargene fra Rice, de gjør meg glad:)) Og herlige "sukkertøy":)

Pilates har jeg så lyst til og prøve, må bare finne litt tid:)

Ha en herlig Lørdag!

Klem Line

beate sa...

herlige bilder!!! blir rett og slett glad av slike farger!

nyt helgen

klem beate

Frida sa...

Vilka härliga bilder, underbara färger som man blir så glad av :)

Hoppas du har en underbar helg!

ennahs lille hjørne sa...

Hei, fant deg via en annen blogg;)
Det så veldig fristende ut med de fargene og godteriet;)

Pilates har jeg virkelig sansen for også.. men det går i bølgedaler når jeg trener det.

Kommer nok innom igjen:)