onsdag 17. november 2010

Loppespeil og siste påmelding til giveaway

I går kveld spikret vi inn den første spikeren i veggen på stua. Det var et bilde, ganske lite egentlig, men gjorde det mye mer hjemmekoselig her syns jeg. Og siden barrieren er brutt hang jeg i dag opp dette søte speilet i tv-kroken. Jeg fant det på loppemarked for noen uker siden, og det passer perfekt hos oss. Det beste av alt var at det allerede var i en veldig fin gråfarge, så jeg trenger ikke male det!

Dagen i dag har gått med til å kjøpe noen julegaver og handle inn litt planter til stua. Jeg får noen damer på besøk i kveld, og da hadde jeg lyst til å gjøre det litt mer hjemmekoselig her. Jeg har laget tre oppsatser som jeg kan vise bilde av en annen dag. Skikkelig fornøyd med meg selv. :) Nå som jeg har både svibler og amaryllis i huset, så er det ikke noe å si på julestemningen iallefall.

Planten jeg har kjøpt heter Gardenia, og den lukter helt fantastisk. Kjøpt på Mester Grønn, siden jeg alltid er fornøyd med blomstene derfra. Blomsterpotta er fra Plantasjen. Lykter fra Walther&Co. Bordet er arvegods og speilet er loppis.

Vil til slutt minne om giveawayen min som trekkes sent i kveld. Hvis du ikke har meldt deg på, så er det fortsatt noen timer igjen. Klikk HER for å bli med. Nå skal jeg bake kanelboller. Tjalabais!



6 kommentarer:

Lene sa...

Kjempe fint speil. Ikke lett å slå spikre inn i helt nye vegger nei.

Jorid + NOE Blog sa...

Så fint! :-)
Ha en fin kveld!
KLem Jorid

fryd&forandring sa...

Så heldig du var med loppis-speilet!! Skummelt med spiker i nye vegger altså.. jeg endte opp med en lang billedlist etter at vi satte opp en ny vegg i stua her!

Ha en fin kveld!!

Margrethes hus og hage sa...

Så koselige bilder :) Du var heldig med speilet. Så mye fint man kan finne på loppis :)
Det er alltid kos med nye blomster, og de lukter jo helt fantastisk.

Ha en fin jentekveld :) Hilsen Margrethe

Anonym sa...

Kjøpte meg en sånn plante selv her om dagen. Pyntet opp på kontoret jeg da. De trenger mye vann fikk jeg høre, ellers blomstrer den ikke.
Anita

Mona Christin sa...

Hei.

Så fint det var, alt sammen. God smak.

KLEM Mona C