tirsdag 8. februar 2011

Mitt beste loppefunn


Hva skjer med tre innlegg på én dag egentlig? Vel, Anettes Hus har en utfordring nå der man kan vise frem sitt beste loppefunn. Det har jeg lyst til å være med på, så da tar jeg fram noen gamle bilder av dette loppespeilet jeg kjøpte på loppemarked i oktober i fjor. Det eneste jeg har gjort med det er å vaske det. Speilet henger i tvkroken over en vaskebenk jeg har arvet. Jeg syns det er så fint! Absolutt mitt beste loppefunn som jeg ikke har trengt å pusse opp.


god natt

8 kommentarer:

Whitebite sa...

vakkert og enkelt!

ANETTESHUS.COM sa...

Ah! Speilet er nyyydelig!! Så enkelt, og vakker gråfarge!

Takk for ditt bidrag!

KLEM KLEM
Anette:)

Ida sa...

Hej hej!
Det är så vackert med speglar. Din hade verkligen en speciell form och ramen påminner ju om kammarspeglar.

Såg er toalett i ett av gårdagens inlägg - gud så fint. Ngt sådant skulle jag vilja göra med vår toalett men eftersom den fortfarande är "fräsch" blir den inte prioriterad i renoveringsarbetena.
Ha en underbar dag!
Kram Ida

Line fra huset på landet sa...

Oj, for et vakkert speil! Den perfekte fargen og formen. Bare vakkert, vakkert..
Klem fra Line

Mie fra Mies Mirakler sa...

Ja det var et virkelig godt loppefunn, så enkelt og delikat, og den fine gråfargen. Lekkert! *♥*

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Utrolig fint speill... et slikt som bare glir inn... Lekkert
ha en fin onsdag
klem

MissMette sa...

Nydelig speil ღ Ha en fortsatt fin dag, klem fra Mette

Unknown sa...

Kjempefint;)
Er så gøy og komme over slike kupp altså! Og dette var jo bare helt klart for opphenging ♥ Nydelig farge!

Gratulerer med fiiiine tittelen til søsteren din, Norges beste sangerinne du, det er stort det!

Klem Line