søndag 3. juli 2011

Vakre skjærgård

I dag pakker vi sakene våre og gjør oss klar til den lange bilturen hjemover i morgen. Vi har vært på ferie i Vestfold i fire uker nå, men det føles ut som vi bare har vært her i to. Tiden går fort når man har det gøy. Det blir selvfølgelig deilig å komme hjem til sitt eget hus igjen, og til Mannen som har vært hjemme alene en god stund. :)

For meg er det virkelig sommerferie og avslapning å være på besøk hos familien min her i Vestfold, og nyte solrike dager ute i den vakre skjærgården. Heldigvis er det ikke altfor lenge til vi kommer tilbake.


ønsker deg en fin kveld


hilde

6 kommentarer:

ELLEMELL sa...

ja, tiden går fort når man har det gøy!
god tur hjem, og kjør forsiktig!

Pink lady sa...

God tur heimatt! :)

Klemmer

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, skjærgården er vakker. Det ligner veldig på Hvaler i Østfold.

Blir nok godt å komme hjem. 4 uker er lenge, men så lenge en er der en trives så går det vel greit.

Ha en fin tur nordvestover.

Klem Mona C

Hjemmekjær sa...

For en nydelig plass!
Høres ut som at dere har hatt en flott ferie hjemme hos familien din:)
God tur hjem!!

et kjært hjem sa...

Nå har jeg skrollet meg litt nedover, ser ut som dere har storkoset dere på tur! Så mange fine bilder! Her oppe er det fortsatt høst, ta med dere litt sol please!!!
Vakker brud og for en nydelig brudebukett! Helt perfekt! Nydelige kjoler jentene hadde også!Miss you, gleder meg til vi treffes ;)Jeg og Ragnhild blir med neste gang på bloggetreff forresten ;)

Hege Pauline sa...

Veldig koselig og inspirerende blogg du har :=)