onsdag 21. september 2011

Prestekrager i september


De siste par årene har vi brukt mye tid på huset vi har bygd, og veldig lite tid på å være sammen som familie. I dag bestemte vi oss for å la alt ligge. Vi spiste middag på Dolly Dimple´s og dro i svømmehallen etterpå. Vi har virkelig kost oss, og gleder oss nå til taket på huset er ferdig så vi kan kose oss sammen litt oftere. :)

I helga reiser Mannen vekk på en discgolfturnering. Men vi er ikke lei oss av den grunn, for min lillesøster kommer nemlig på besøk, og henne har vi ikke sett siden i sommer. Vi gleder oss til en kjempekoselig helg sammen, og teller ned dagene. Helga etter det kommer mamma, for da er det høstferie. Og to helger etter det igjen skal Mannen og jeg avgårde på en weekend på spa, bare oss to! Lykke! Vi har mye å se frem til, og sånn liker vi å ha det.

Disse prestekragene fant jentene og jeg i veikanten en dag vi gikk tur. Herlig å finne markblomster på høsten. Gleder meg til sommeren igjen jeg. Når vi er inne på ting å se frem til mener jeg. :) Ha en herlig kveld!


The last couple of years have been very busy for us, with building our house and everything that comes with it. And so we have had very little time together as a family. But today we went out for dinner, and then we went to the swimming hall afterwards. It was so nice just to be together.

This weekend my husband is going away on a disc golf tournament with some buddies. But we are not sad about it, because my little sister is coming to visit, and we haven´t seen her for a while. This weekend is going to be great, and we have many more things coming up to look forward to also. Have a great night!


hilde

2 kommentarer:

Hege Pauline sa...

Nydelige bilder av fine sommerblomster!! Viktig å være sammen med de man er glad i, og ha noe å se frem til i disse mørke tidene vi går i møte ja :=) Hørtes ut som dere har hatt en super familiedag!! Nyt resten av kvelden :=) Klem fra meg

Villa Wikan sa...

Ja det er fort man glemmer å være en familie midt oppe i husbyggingen. Så det er viktig å ta pausedager =) Kos deg så mye med besøk i helgen.
Klem