mandag 12. september 2011

Stem i vei


På vår vei til valglokalet tidligere i dag for å stemme. Vi trengte litt frisk luft, og jentene er ikke vanskelige å be med ut i regnet når de får ha med seg de fine paraplyene sine fra Cath Kidston. Håper du bruker stemmeretten din i dag!

It is election in Norway today, and we went to vote in the rain earlier. When the girls can bring their lovely umbrellas from Cath Kidston, it´s fun to go out in the rain. Happy day!


hilde


ABOUT GREENGATE:
I get a lot of questions from people in Europe and the US about my GreenGate-collection. If you check out THIS blogpost, you can find some netshops that sell GreenGate. Hope this will be of help to you! :)

2 kommentarer:

Gitte sa...

Sitter akkurat å manner meg opp for å gå til stemmelokalet. Regnet bøtter ned, men det skal da ikke stoppe meg :)
Godt valg!
Klem Gitte

Marielle Pram sa...

For en herlig og innbydende header! - Får bare lyst til å bla og bla! Godt jobba! Jeg er ikke bare interiørinteressert, men jeg er også en fotoentusiast. Likte godt bildet av jentene med paraply og gummistøvler - fin stemning i regnet. Gleder meg til å lese mer her! Kanskje sees vi hos Frøken Alvestøv en dag? - Det er meg:)