onsdag 2. november 2011

Divas and Dreams

En liten hilsen fra München sånn på tampen av onsdagen. Dette er rådhuset som ligger på Marienplatz. Er det ikke fantastisk flott?

På hostellet er det gratis trådløst nett. Supert! Jeg fikk meg en kjempeoverraskelse da jeg sjekket mailen i stad. Jeg har vunnet en plass på Divas and Dreams' fotokurs i en konkurranse hos Mrs Hardy. Er det mulig å være så heldig? Nå er jeg rett og slett lykkelig. Gleder meg til å lære mer om fotografering fra flinke Christina Greve.

Nå må jeg gå. Paris i morgen, men først håper jeg på å rekke et besøk til konsentrasjonsleiren i Dachau.

Dette er forresten mobilblogging. Har lastet ned egen Blogger-app. Håper det funker!

Ciao!

3 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så gøy! Kos deg :)

Er bare LITT misunnelig på den flotte premien du vant!! Håper å se masse av det du lærer :)

Klemmer

Unknown sa...

Flott rådhus!
Kjekt at du ble så glad :D Det er et supert kurs, har tatt det selv :)
Skrev melding til Christina, sendte henne din mail som er på bloggen, regner med du får mail av henne, ellers er det bare å gi beskjed evt kontakte henne på email. Det starter 07.11. Det er bare å suge til seg alt, det er kjempebra!! Kos deg videre ;)
PS: Husk å knipse ;)

Med kjæleik til livet sa...

heldige du da ;)

berre litt misunnelig - nyt dagen

monikaklemma