onsdag 16. november 2011

Foto, foto, foto


Vi koser oss fremdeles hjemme hos mamman min, og blir her til over helga. Det er utrolig deilig å ta dagene som de kommer og bare kose oss sammen. Jeg har stupt ned i fotoworkshopen til Christina Greve som jeg var så heldig å vinne en plass i, og det er så mye gøy å lære! Hun er fantastisk flink, og er virkelig et forbilde. Alt hun kan om foto har hun lært selv. Ja, det er mulig! :)



Disse bildene tok jeg for et par uker siden, da rosa sløyfe-buketten jeg fikk av mannen min fremdeles var frisk og fin. Ser virkelig frem til å utvide den fotografiske horisonten min i løpet av de neste ukene. I morgen skal vi besøke en god venninne som fikk baby for ikke så lenge siden. Glede!



hilde

2 kommentarer:

Monica sa...

kjempefine bilder, det må være utrolig gøy å lære fotokunsten bedre. Ønsker deg fine dager hos mammaen din og kos deg masse på babybesøk. klem

Gitte sa...

Fine bilder :)
Høres gøy ut med fotoworksop:)
Kos deg masse!

Klem Gitte