mandag 14. mai 2012

17. mai-inspo

 

Litt 17. mai-inspirasjon i dag. Dette er fra fjorårets frokost før vi bega oss ut i regnværet for å se toget. :) I år skal vi feire sammen med hele min familie, og det er mange år siden sist. Har gledet meg i lange tider til denne uka, og nå er det ikke lenge igjen! Hipp hurra for det.

På bildene ser du: voksduk fra Stoff og Stil, servise fra Greengate, glass fra Sia (ute av produksjon dessverre), eggeglass fra Bruka, vase og telysestaker fra Kremmerhuset.

Ha en god kveld!


hilde

6 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig dekket i glade farger ♥
De norske fargene er flotte:)
Så koselig med familefeiring!!
Det blir nok stor stas for liten og stor det:)
Her er det jo meldt kaldt og regn, og ungene er stooore, sistemann på barneskolen i år - så det blir ikke lange stunden på skolen i år nei, hehe, vi tar heller en koselig middag med gode venner litt senere på dagen:)

Ha en fin fin dag ♥

Pernilles Interiørsysler sa...

Så fint frokostbord!

Koselig med hele familien samlet :)
Vi har også 17.Mai-frokost hjemme hos oss, med familien og noen vennepar med barn. I år blir vi 11 voksne og 6 barn, veldig koselig :)
Vi krysser fingre for fint vær!!
Ha en fin kveld :)

-Hilde-

Villa Oss sa...

Vakkert 17.mai bord!

irene sa...

Herlig!!
I år skall jeg ta en tur till Oslo!
Gleder meg!
Ha en fin fin 17 mai du også!
Klem Irene

Tannlegetrollet sa...

Nydelig og vakkert 17.mai bord..

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så hyggelig 17. mai bord du hadde dekket! Ja, det er ekstra hyggelig å feire nasjonaldagen sammen med familien, og jeg ønsker dere en flott dag!

Klem Cathrine :-)