tirsdag 22. mai 2012

Ekte sommerfølelse og et godt tilbud

 

Her har vi hatt fantastisk sommervær de siste dagene (i dag var det over 30 grader!), og da er det ikke annet for en sommerjente som meg å nyte det til det fulle. Vi har vært på stranda, solt oss, badet i basseng i hagen, spilt kubbespillet, blitt solbrente, spist is, og det eneste som mangler nå er å grille. Det skal vi gjøre i morgen. Deilig å få en smak av sommer i mai. Det er helt på sin plass etter den regnfulle og kalde våren vi har hatt syns nå jeg.



 
Til slutt et tips fra meg. Min fine annonsør KINU.NO har nå samlet alle sine SOMMERFRISTELSER i nettbutikken i en egen meny der du kan finne flotte sommervarer. Her er noen av mine favoritter. Melaminservisene fra Rice er kjempefine og har veldig god kvalitet. Kan vaskes i maskina gang etter gang uten slitasje. Et must i piknikkurven vår iallefall. :) Kinu har også VÅRSALG nå der du kan gjøre  noen gode kupp. Klikk deg inn HER!


hilde

deler av innlegget er sponset av kinu.no

2 kommentarer:

Hulda sa...

Fantastisk vær hos dere nå! Er sol her nord også, men ikke mer enn normal maivarme. Så nydelige bilder fra den solrike dagen. :) Herlige saker du reklamerer for.

Jane sa...

Dette hørtes nydelig ut :) Jeg har sittet inne på kontoret i hele dag, men fått med meg litt sol nå i ettermiddag..

klem Jane