søndag 13. mai 2012

Kvalitetstid


Hei sveis! Håper dere alle har hatt en strålende helg! Jeg har vært på avslutning med folkehøgskolen jeg jobber på i helga. Fikk bare ha disse elevene halve skoleåret i og med at jeg ble sykemeldt så tidlig i svangerskapet. Litt vemodig å tenke på, men sånn er det nå en gang. Herlig ungdom er det iallefall sikkert og visst at vi har fått bli kjent med og blitt glad i.

Jeg har vært i dårlig form denne uka, og det er utrolig kjedelig. Kroppen er sliten av netter med dårlig søvn og mye vondt i bekkenet. Derfor blir det et gjenbruksbilde her i dag. Hortensia er en av mine favorittplanter, og jeg har allerede noen av dem ute i bedene mine. Gleder meg til de begynner å blomstre!

Vi skal ha litt kvalitetstid sammen som familie den kommende tiden, noe det er lenge siden vi har hatt. Gleder meg til å kose oss sammen og finne på mange morsomme ting med barna våre. De skal ha fri fra barnehagen, og Mannen tar fri fra jobben. Herlig! Ønsker deg og dine en god uke. Takk for at du kommer innom her! :)


hilde

3 kommentarer:

Anne Grete sa...

Ta vare på deg selv, og nyt kvalitetstiden med familien :)

Christine sa...

Flott bilde! :D Håper du blir bedre snart, og at resten av svagerskapet går fint :D

Anonym sa...

Så nydelig bilde:)
Ønske deg ein fine dag!