onsdag 30. mai 2012

Tidlig sommerferie


Siden vi får baby midt i fellesferien i år, bestemte vi oss for å ta en tidlig ferie til mine foreldre som bor i Vestfold. De siste ukene før babyen kommer har jeg lyst til å være hjemme og få god tid til å ordne de siste tingene som skal på plass. Vi har vært utrolig heldige med været mens vi har vært her, og har fått skikkelig sommerferiefølelse med strandturer, bading i sjøen og strålende sol. Herlig! 

Da vi kom i midten av mai stod epletrærne i full blomst i den fine hagen til mamma og pappa. Nå er de avblomstret, og andre planter begynner å vise seg fra sin beste side. Pionene her har fått masse knopper, og jeg håper å få se litt blomstring på dem før vi reiser hjem igjen på lørdag.

Mannen er allerede hjemme og tilbake på jobben, og jeg har, etter litt masing fra min side, fått tilsendt noen bilder av hvordan hagen hjemme ser ut. :) Veldig spent på å komme hjem og se ordentlig, selv om jeg ikke tror det er så stor forskjell der enda. Gamle hager er så mye mer spennende enn nye, og jeg håper å kunne bygge opp min til å bli en hage som er vakker til alle årstider.

Velkommen til alle nye lesere! Gøy å se at det stadig blir fler av dere. 
Dere gjør blogging til en utrolig givende hobby.
Ønsker dere alle en nydelig dag!


hilde

2 kommentarer:

Maratonjenta sa...

Så hærlig med en liten før-ferie hos foreldrene! Jeg husker det var stor stas å komme hjem på ferie hos mamma og pappa når vi bodde i Athen. Intet hotell slår mam&paps pensjonat:-)

Kos deg med magen, blomstene og sommeren!! Klem fra Maratonjenta!

Christine sa...

begynner å bli ferie på skolen også, og når det i tilleg er streik for flere lærere så er det ikke my å gjøre på skolen heller :D