fredag 1. juni 2012

Drove Long To See Him


I dag er en festdag! Årets første sommerdag, og min storesøster, Sailorine, har sluppet sitt tredje album i dag; "Drove Long To See Him". Hipp hurra for deg, Ingunn!!! Jeg er så stolt av deg!

Dette er en fantastisk fin plate som jeg håper mange vil oppdage. Del gjerne linken med dine venner! HER kan du lese hva NTB har skrevet om Sailorines nye plate. Over 30 aviser i hele landet skriver om Sailorine i dag. Kjempegøy!

På plata har hun bl.a. med seg sin ektemann Mark Olson, hele bandet BigBang og Siri Nilsen (Lillebjørn Nilsens datter). Produsent er Øyvind Storli Hoel, tidligere medlem av BigBang og Texum, nå i Superfamily.

I første omgang gis plata kun ut digitalt. Siden du allerede er online, anbefaler jeg deg å laste ned "Drove Long To See Him" nå. Her er linken til Wimp. Her er linken til iTunes. Eller du kan rett og slett klikke på linken i høyre kolonne her på bloggen. :)


Har du lyst til å høre Sailorine live, har du muligheten til det i morgen. Lørdag 2. juni spiller hun på Musikkfest Oslo, på Christiania Torv kl. 1400. Vel verdt å få med seg! HER kan du følge Sailorine på facebook.

God helg alle sammen!


hilde

1 kommentar:

Marianne sa...

For en flink storesøster du har :) tro om den finnes på spotify? Ellers skal jeg sjekke ut itunes :) ha en fin dag, og gratulerer med albumet :)))