lørdag 26. januar 2013

Lengter etter vår

 

Denne vinteren har så langt vært eksepsjonelt fin syns jeg. Kaldt, men mye sol. Denne uka har vi til og med kunnet stå på skøyter på sjøen nedenfor huset vårt, og det skjer ikke så ofte. Nå er det mildvær, og nesten litt vårstemning. Herlig! Jeg gleder meg til å begynne ute i hagen. :) Noen urter i vinduskarmen forsterker vårfølelsen. Grønt er virkelig forfriskende, og det er et MUST i huset nå på vinteren. 

Jeg koser meg foran tven i kveld. "Hver gang vi møtes" - for et fantastisk program! Jeg blir så glad i alle artistene. :) Ha en nydelig helg!


hilde

16 kommentarer:

Nennes sa...

Nydelig med litt sol :)
Sitte i solveggen med en kopp kaffe, det er kos det!

Klem

elviras drops sa...

Herleg vårstemning hos deg! Ja, har vore ein fin vinter, kaldt, men masse sol. Her har vi også gått på skøyter:-)
klem

Anonym sa...

Ja, nå skal det bli godt at vi går mot lysere og mildere tider:)
Kjempe koselige bilder:)
Klem Merete

Unknown sa...

Hei, hei! :) Så nydelig med Greengate!!! Elsker Greengate jeg :) Så fin blogg du har som jeg med glede følger! Stor klem Anne

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Hilde.

Så fint ni har det . Kul att hitta hit :)
Du har en nycket fin blogg.
Hoppas att du inte ha någott mot att jag har blivit följare .
Nu ska jag kika vidare hos dig.:)
Ha wn fin fortsättnign på helgen !

Kram

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Det hørtes hyggelig ut, og det er litt godt å ha skikkelig vintervær også! Men våren gleder vi oss nok aller mest til nå, og tenk å få holde på i hagen, ja! Nydelig på kjøkkenet ditt!

God søndag og klem fra
Cathrine :-)

Englevinger sa...

Nydelige bilder du deler i dag. Grønt er absolutt et must nå i vintermånedene. På min kjøkkenbenk står en frodig basilikum :-)

Her i Sandefjord har det lavet ned med snø det siste døgnet, så i dag er det mer vinterstemning enn vårstemning. Vinteren er flott, men jeg gleder meg absolutt til vår.

Ønsker deg en deilig søndag :-)

Klem Katrine

Evα ♡ sa...

Nice pictures ♥

Lisbeth sa...

Så herlige bilder!
Vi lengter vel alle etter våren nå, vips så er den her :)

Marianne sa...

Så herlige urte-potter, skikkelig vårstemning på bildene dine:)

Unknown sa...

Her er det og lengten etter vår- jeg er kjempeklar kjenner jeg:)
Selv om vinteren er vakker ♥

Ha en fin fin kveld:)

et kjært hjem sa...

Kjempefine vårlige bilder!! Gleder meg sånn til våren jeg også! Ha en fin søndagskveld kjære :) Klem Ane

Villa von Krogh sa...

Flotte bilder vakre!

Ha en fin start på uka.
Klem fra meg

Kalinka sa...

Nice blog! I’m impressed with your style and beautiful pictures
Greetings from Poland!

Camillas Lantliv sa...

Hei Hilde.

Så nydelige bilder, det er så bra med disse green gate koppene, kan brukes til så mangt.

Hørtes utrolig koselig ut å stå på skøyter så nerme huset.

Vi følger også Hver gang vi møtes og jeg har blitt så glad i Ole Paus, Morten Abel og Kurt mest:).

Ønsker deg en fin dag videre.

Klemmer fra meg.

ynde sa...

Vårlige og delikate bilder, nydelig stemning! Gler meg til våren eg også!! Klem Kjersti